Kiedy warto się zdecydować na darmowy audyt SEO?

Nowa strona internetowa bądź początek promocji

Darmowy audyt SEO (jak wskazuje sama nazwa) nic nas nie kosztuje. W związku z tym możemy go wykonać właściwie zawsze. Jednak przekonajmy się kiedy niemal obowiązkowo na taki darmowy audyt SEO należy się zdecydować.

Na pewno w momencie, gdy mamy stworzoną nową stronę internetową. Musimy mieć gotowy cały plan działania, jak i także analizę gotową SEO pod kątem promocji w internetowych wyszukiwarkach. Dzięki audytowi darmowemu SEO otrzymamy od razu informacje dotyczące elementów najważniejszych, które wymagają poprawy. Dzięki temu możemy niemal od razu zareagować i wprowadzić poprawki odpowiednie.

Zdecydujmy się także na audyt, gdy jesteśmy na początku promocji. Jest to naprawdę genialny sposób na rozpoczęcie w tym kierunku działań. Nie tylko poznamy kilka elementów podstawowych, które się składają na pozycjonowanie. Dodatkowo w mniej więcej jakieś dwie minutki sprawdzimy, które dokładne obszary naszej witryny od zaraz wymagają poprawy. Po wykonaniu audytu będziemy mieli także możliwość zamówienia analizy poszerzonej.

Zmiana usługodawcy

Kolejną sytuacją, w której audyt szczególnie powinien nas zainteresować jest zmiana usługodawcy. Jeśli współpraca z firmą pozycjonerską obecną dobiega już końca i bierzemy pod uwagę zmianę usługodawcy, dokument ten stanowić może pewien punkt wyjścia do rozmów z nową czy też obecną firmą, która się zajmuje pozycjonowaniem.

Kolejną sytuacja jest analiza SEO prowadzonego przez obecną firmę. Gdy przeprowadzimy krótką analizę, to uzyskamy wiedzę na temat obszarów, w których jednak nasza strona wymaga pewnych poprawek. Gdy kontaktujemy się ze swoim wykonawcą to sprawdzimy czy dany element został prawidłowo wdrożony, a może jednak są konieczne działania dodatkowe w tymże zakresie.